Citat:
Citat fra LuckyLefty
Nej det er ikke nemt for dem, men det er da for helvede også derfor at man betaler penge for at spille, så de kan ansætte nogle folk der har styr på det til at sidde og lave det..
Jeg spiller også dre online spil, som ikke engang er halvt så dyre som det her, og jeg kan love dig for at der bliver knoklet på bug og andre problemer..!!!
Der bliver ikke kun hele tiden udviklet nye ting og features, men så sandelig ogrå rettet på de allerede eksisterende funktioner lige så intensivt..!!!! ISÆR HVIS FOLK BEKLGER SIG OVER DET..!!!!! 
Engang i mellem har de noget der hedder downtime, der er hvor de renser systemet for bugs og andre irretationer, men det er kun lige et par timer ind imellem, og der kan gå måneder mellem at der er downtime..
Det har heller ikke noget af gøre med at det er i forskellige lande og på flere sprog, for det spil jeg lige refererer til er Hattrick, det forgår i over 100 lande, på hver deres sprog, og spillet har flere millioner brugere..!!!
Så det er ingen undskyldning..!!! Hehe...
Og slet ikke når priserne er så høje..!!! Grrrrrrr... 
|
Hej LuskyLefty.
Er du ikke en smugle krævende nu ???
Du mener folk skal arbejde for dig døgnets 24 timer, fordi du tilfældigvis har sat en smugle penge ind på deres konto???
og overikøbet brokker du dig også over dem når de så endelig
viser dig at de virkelig arbejder og får sved på panden, men den bugs de rettede passede ikke lige herren.
Det kalder jeg at være et utaknemmeilgt skarn.
Har du selv bedt dem om at rette noget ved spillet ????
hvis du har kan det ikke læses her på forumet.
Hvis ikke så lad være med at brokke dig når de endelig gør noget.
Du risikere bare at de så slet ikke gider gøre noget.
Og som en vis mand sagde engang for meget længe siden.
Tror han hed Zokrates. GGGG
Du har aldtid 2 valg i livet.
1. du kan brokke dig ihjæl. og dø efter et surt liv
2. du kan nyde hver minut af det, og dø efter at havde haft et godt liv
Det vil jeg oversætte for dig på følgende måde-
De har stadig 2 mugligheder.
1. Enten spiller du spillet og nyder det der er godt ved det.
og skriver de evt mindre gode ting eller ideer du måtte havde til forbedring
af samme spil til udviklerne.
2. lader være med at spille spille samme spil og er sur og brokker dig og lader dig iritere af småting, og din hverdag blir er mørk og kedelig hverdag.
Nu har jeg en smugle bagrundsindsigt fra andre spiludviklere i min omgangskreds, og kan betro dig at det ikke bare sådan lige og rette noget
i et game, for mange gange retter du et sted og det kan få indvirkning på noget helt andet et andet sted,
det tager utrolig lang tid at udvikle et game og kræver en utrolig masse tålmodighed, og det får de jo ikke noget for før det er kommet online, som i dette tilfælde.
Jeg personligt tror det er meget bedre at rose de gode ting der er i spillet.
og så påtale dets mangler og evt hjælpe med nye gode indput og ideer
til forbedringer, i et pænt sprog. End at brokke sig over de ting der måske kunne være bedre, Det sidste tager virklig viljen, fra dem der udvikler spillet, og man opnår som regel mere ved at være samarbejdsvillig end det modsatte.
Der er jo ingen der tvinger dig til at betale noget som heldst, du kan spille helt gtratis, det syntes jeg da er et flot tilbud, eller hvad???