Tilbage   Mafia 1930 > Mafia 1930 - Spillet > Opdateringer og Ideer
Hjælp Medlemsliste Søg Dagens indlæg Marker alle fora som læste

Svar

Emne værktøjer Visningsmåde
Gammel 03.05.2008, 20:16   #1
Trilleas
Forum-Grønskolling

Brugerbillede fraTrilleas

Registreret siden: 03.05.2008
Cool Ide til forbedring af spillet

Hej

Jeg synes, at der er for få oplysninger i Angrebs sektionen. Jeg sad og skulle angribe en, men kom til at angribe en forkert. Nu kan jeg ikke finde ud af hvem det er jeg angriber for jeg har ingen oplysninger på vedkommende andet en byens navn. Man kan ikke følge med i hvordan det går med angrebet.. det synes jeg er mangelfuldt. Jeg synes generelt, at det er et meget forvirrende spil
Trilleas er offline   Svar med citat
Gammel 24.06.2008, 16:05   #2
LuckyLefty
Fritids Forfatter

Registreret siden: 15.06.2008
Standard

Ja man burde kunne se bare nogle tal om den anden by, for ellers angriber man jo bare fuldstændig i blinde..

Tro mig jeg ved det.. DET VILLE INGEN MAFIA BOSS GØRE I VIRKELIGHEDEN OK..!!!!

Når man er Mafia-boss har man et kæmpe ansvar for sine folks liv, og jeg gider da ikke at få min hær fuldstændig destrueret og alle mine trofaste mænd dræbt, fordi at vi bare angriber en fjende uden af vide hvad der venter os i den pågældende by.. Det gør man bare ikke, det er der INGEN der ville gøre..!!!!!

Til Trilleas:
Hva tror du overhoved der er nogle administratore der læser det her..?????
LuckyLefty er offline   Svar med citat
Gammel 26.06.2008, 15:42   #3
Trilleas
Forum-Grønskolling

Standard

Nææ, det tror jeg ikke.. og vedr. super fly så tror jeg heller ikke at de læser mails :-(
Gammel 27.06.2008, 01:06   #4
LuckyLefty
Fritids Forfatter

Standard

Virker som om at de bare skovler penge ind nu, og ikke rigtig bruger resourcer på forbedringer..!!!
Håber da at de bliver bedre, især med nogle oplysninger om by, bruger og styrke inden man skal angribe..!!!
Gammel 27.06.2008, 23:48   #5
Trilleas
Forum-Grønskolling

Standard

Jeg kender til deres oversættelse af spillene og kan kun sige, at det er ikke nemt, hvis man skal ind og rette i det... men det bliver nok bedre med tiden.
Gammel 28.06.2008, 14:01   #6
LuckyLefty
Fritids Forfatter

Standard

Nej det er ikke nemt for dem, men det er da for helvede også derfor at man betaler penge for at spille, så de kan ansætte nogle folk der har styr på det til at sidde og lave det..

Jeg spiller også dre online spil, som ikke engang er halvt så dyre som det her, og jeg kan love dig for at der bliver knoklet på bug og andre problemer..!!!
Der bliver ikke kun hele tiden udviklet nye ting og features, men så sandelig ogrå rettet på de allerede eksisterende funktioner lige så intensivt..!!!! ISÆR HVIS FOLK BEKLGER SIG OVER DET..!!!!!
Engang i mellem har de noget der hedder downtime, der er hvor de renser systemet for bugs og andre irretationer, men det er kun lige et par timer ind imellem, og der kan gå måneder mellem at der er downtime..

Det har heller ikke noget af gøre med at det er i forskellige lande og på flere sprog, for det spil jeg lige refererer til er Hattrick, det forgår i over 100 lande, på hver deres sprog, og spillet har flere millioner brugere..!!!

Så det er ingen undskyldning..!!! Hehe...

Og slet ikke når priserne er så høje..!!! Grrrrrrr...
Gammel 15.02.2009, 03:51   #7
Zokratez
Forum-Grønskolling

Registreret siden: 25.01.2009
Daumen runter At tænkesig

Citat:
Citat fra LuckyLefty Se indlæg
Nej det er ikke nemt for dem, men det er da for helvede også derfor at man betaler penge for at spille, så de kan ansætte nogle folk der har styr på det til at sidde og lave det..

Jeg spiller også dre online spil, som ikke engang er halvt så dyre som det her, og jeg kan love dig for at der bliver knoklet på bug og andre problemer..!!!
Der bliver ikke kun hele tiden udviklet nye ting og features, men så sandelig ogrå rettet på de allerede eksisterende funktioner lige så intensivt..!!!! ISÆR HVIS FOLK BEKLGER SIG OVER DET..!!!!!
Engang i mellem har de noget der hedder downtime, der er hvor de renser systemet for bugs og andre irretationer, men det er kun lige et par timer ind imellem, og der kan gå måneder mellem at der er downtime..

Det har heller ikke noget af gøre med at det er i forskellige lande og på flere sprog, for det spil jeg lige refererer til er Hattrick, det forgår i over 100 lande, på hver deres sprog, og spillet har flere millioner brugere..!!!

Så det er ingen undskyldning..!!! Hehe...

Og slet ikke når priserne er så høje..!!! Grrrrrrr...

Hej LuskyLefty.

Er du ikke en smugle krævende nu ???
Du mener folk skal arbejde for dig døgnets 24 timer, fordi du tilfældigvis har sat en smugle penge ind på deres konto???
og overikøbet brokker du dig også over dem når de så endelig
viser dig at de virkelig arbejder og får sved på panden, men den bugs de rettede passede ikke lige herren.
Det kalder jeg at være et utaknemmeilgt skarn.
Har du selv bedt dem om at rette noget ved spillet ????
hvis du har kan det ikke læses her på forumet.
Hvis ikke så lad være med at brokke dig når de endelig gør noget.
Du risikere bare at de så slet ikke gider gøre noget.
Og som en vis mand sagde engang for meget længe siden.
Tror han hed Zokrates. GGGG
Du har aldtid 2 valg i livet.
1. du kan brokke dig ihjæl. og dø efter et surt liv
2. du kan nyde hver minut af det, og dø efter at havde haft et godt liv

Det vil jeg oversætte for dig på følgende måde-
De har stadig 2 mugligheder.
1. Enten spiller du spillet og nyder det der er godt ved det.
og skriver de evt mindre gode ting eller ideer du måtte havde til forbedring
af samme spil til udviklerne.

2. lader være med at spille spille samme spil og er sur og brokker dig og lader dig iritere af småting, og din hverdag blir er mørk og kedelig hverdag.

Nu har jeg en smugle bagrundsindsigt fra andre spiludviklere i min omgangskreds, og kan betro dig at det ikke bare sådan lige og rette noget
i et game, for mange gange retter du et sted og det kan få indvirkning på noget helt andet et andet sted,
det tager utrolig lang tid at udvikle et game og kræver en utrolig masse tålmodighed, og det får de jo ikke noget for før det er kommet online, som i dette tilfælde.

Jeg personligt tror det er meget bedre at rose de gode ting der er i spillet.
og så påtale dets mangler og evt hjælpe med nye gode indput og ideer
til forbedringer, i et pænt sprog. End at brokke sig over de ting der måske kunne være bedre, Det sidste tager virklig viljen, fra dem der udvikler spillet, og man opnår som regel mere ved at være samarbejdsvillig end det modsatte.

Der er jo ingen der tvinger dig til at betale noget som heldst, du kan spille helt gtratis, det syntes jeg da er et flot tilbud, eller hvad???
Zokratez er offline   Svar med citat
Gammel 22.02.2009, 02:05   #8
RAJensen
Forum-Grønskolling

Registreret siden: 22.02.2009
Standard

Citat:
Citat fra Zokratez Se indlæg
...
Nu har jeg en smugle bagrundsindsigt fra andre spiludviklere i min omgangskreds, og kan betro dig at det ikke bare sådan lige og rette noget
i et game, for mange gange retter du et sted og det kan få indvirkning på noget helt andet et andet sted,
det tager utrolig lang tid at udvikle et game og kræver en utrolig masse tålmodighed, og det får de jo ikke noget for før det er kommet online, som i dette tilfælde.

Jeg personligt tror det er meget bedre at rose de gode ting der er i spillet.
og så påtale dets mangler og evt hjælpe med nye gode indput og ideer
til forbedringer, i et pænt sprog. End at brokke sig over de ting der måske kunne være bedre, Det sidste tager virklig viljen, fra dem der udvikler spillet, og man opnår som regel mere ved at være samarbejdsvillig end det modsatte.

Der er jo ingen der tvinger dig til at betale noget som heldst, du kan spille helt gtratis, det syntes jeg da er et flot tilbud, eller hvad???
Sikke da noget forbandet pladder! Din baggrundsindsigt må være på et lavt plan. At ændre tekster kan ikke ændre selve spil programmeringen. Hvis den gør det er det godt nok en dårlig programmering. En tekst er er bare en tekststreng der kan forandres alt efter hvad programmøren ønsker der skal stå! Det ændrer intet ved selve funktionen! Med mindre man fucker op i sit program fordi man retter tegnene omkring tekst strengen!
Jeg giver dig ret i at generalt er danskere dygtige til at brokke sig og glemmer at rose de gode ting. Men derfor skal folk ikke afholde sig fra at påpege fejl og mangler. Det de påpeger bør en seriøs udvikler tage til sig, da det forbedre hans produkt! Kun Microsoft og et par enkelte andre er så store at de kan lade hån om brugernes ønsker!
Spillet er jo gennesyret med stave / oversættelsesfejl. Derud over er der nok også et par bugs man endnu ikke har fundet. Jeg har fx. 1 alfons, 5 Klasse c ludere, men når jeg vil have et bordel, for jeg at vide at jeg skal have en alfons?? Selv om spillet er gratis til et vist punkt, kan vel nok kræve at tingene fungere og at der er sammenhæng imellem FAQ & spil!
Jeg vil så sige: Jeg har brugt 1½ time og de 3 kvarter er gået med at læse her i forummet, for at finde ud af, hvad der er hvad. At en chauffør er en håndlanger og en håndlanger er en gangster! Det havde været sjovere at bruge tiden på spillet!
Selve spilkonceptet virker rigtig genialt og med de mange funktioner må man da sige at nogen tænker stort. Derfor bør der også være plads til de små ting der genere spillerne og få den rettet. De vil jo gerne i den sidste ende have folk smider penge ind på kontoen. det er jo derfor man har udviklet spillet!
Jeg har endnu ikke ogivet spillet, men hvis tingende ikke fungere finder jeg noget andet bruge min tid på!

Last edited by RAJensen : 22.02.2009 at 02:07.
RAJensen er offline   Svar med citat
Gammel 03.03.2009, 01:23   #9
jadia
Supporter

Registreret siden: 01.02.2008
Standard

Citat:
Citat fra RAJensen Se indlæg
Sikke da noget forbandet pladder! Din baggrundsindsigt må være på et lavt plan. At ændre tekster kan ikke ændre selve spil programmeringen. Hvis den gør det er det godt nok en dårlig programmering. En tekst er er bare en tekststreng der kan forandres alt efter hvad programmøren ønsker der skal stå! Det ændrer intet ved selve funktionen! Med mindre man fucker op i sit program fordi man retter tegnene omkring tekst strengen!
Jeg giver dig ret i at generalt er danskere dygtige til at brokke sig og glemmer at rose de gode ting. Men derfor skal folk ikke afholde sig fra at påpege fejl og mangler. Det de påpeger bør en seriøs udvikler tage til sig, da det forbedre hans produkt! Kun Microsoft og et par enkelte andre er så store at de kan lade hån om brugernes ønsker!
Spillet er jo gennesyret med stave / oversættelsesfejl. Derud over er der nok også et par bugs man endnu ikke har fundet. Jeg har fx. 1 alfons, 5 Klasse c ludere, men når jeg vil have et bordel, for jeg at vide at jeg skal have en alfons?? Selv om spillet er gratis til et vist punkt, kan vel nok kræve at tingene fungere og at der er sammenhæng imellem FAQ & spil!
Jeg vil så sige: Jeg har brugt 1½ time og de 3 kvarter er gået med at læse her i forummet, for at finde ud af, hvad der er hvad. At en chauffør er en håndlanger og en håndlanger er en gangster! Det havde været sjovere at bruge tiden på spillet!
Selve spilkonceptet virker rigtig genialt og med de mange funktioner må man da sige at nogen tænker stort. Derfor bør der også være plads til de små ting der genere spillerne og få den rettet. De vil jo gerne i den sidste ende have folk smider penge ind på kontoen. det er jo derfor man har udviklet spillet!
Jeg har endnu ikke ogivet spillet, men hvis tingende ikke fungere finder jeg noget andet bruge min tid på!

Som skrevet andetssted, ja det er givet videre

Men det er rent faktisk korrekt, at det ikke blot lige er til at rette - spillets oversættelse består dels af tekst-strenge og dels af grafik layers. Men, hvad væsentligere er, så kan jeg med min viden fortælle, at nej det er ikke bare lige at gå ind og rette. Der er et temmelig avanceret system knyttet til oversættelserne som er brudt op i dele. Hver gang noget korrigeres skal det igennem en række mennesker, såvel en oversætter, programmører, som tager sig af grafikken + det skal gennemtjekkes så det, der uploades rent faktisk "pladsmæssigt" passer ind i spillet og er korrekt. Hertil kommer et indledende meget stort arbejde med at dokumentere områder i spillet, der skal ændres, så det er de rigtige tekstrenge ingame, der uploades på ny. Det var den korte version.

Men derfor ikke sagt, at det ikke bør og skal ændres. Det skal det selvfølgelig.

Bedste hilsner

Jadia

- Jeg er stoppet som supporter. Indtil en ny er trådt til og oplært kan der være forlænget svartid. Jeg er tilstede i meget begrænset omfang til fredag d. 13. marts for hovedsageligt at overlevere. Tag godt imod den nye
jadia er offline   Svar med citat
Gammel 14.10.2009, 08:42   #10
DonKim
Forum-Noob

Registreret siden: 07.03.2009
Standard Overførsel af spilpenge

Jeg kunne godt tænke mig at der var mulighed for at overføre spilpenge fra bruger til bruger. Når man er sammen som en familie eller har diplomati med andre familier kunne det være smart at man kunne overføre spilpenge til andre bruger der er i minus på spilpenge efter store angreb eller bare er i økonomiske problemer.
DonKim er offline   Svar med citat
Svar

Emne værktøjer
Visningsmåde

Forumregler
Du kan ikke starte nye emner
Du kan ikke svare på indlæg
Det er ikke tilladt at benytte fedhæftede filer.
Det er ikke tilladt, at rette dine indlæg.

vB Code er aktiv.
Smileys er aktiv.
[IMG] koden er aktiv.
HTML koden er ikke aktiv
Gå til

Alle tidsangivelser i GMT +1. Klokken er nu 13:51.