Ytringsfrihed, eller kan man sige "retten til at sige sin mening", eller "retten til at starte en debat".... Ja jeg ved snart ikke....
Fint med mig at SI indeholder regler som skal overholdes, men jeg må nok indrømme at jeg syntes det bliver træls, når man ikke kan få lov til at starte en debat. Jeg skrev en tråd igår omkring regler i SI, og ville gerne høre folks mening. Men inden debatten overhovet kom i gang bliver tråden lukket...
Så kan det da godt være at der er oprettet en tråd, tidligere i år eller sidste år eller meget længere siden, men kan det ikke være ligegyldigt. Det vigtigste er vel at holde liv i forumet og spillet, og jeg ved ikke med andre, men det er da surt at skulle side og bruger masser af tid på at finde ud af hver eneste gang man opretter en tråd, at den så ikke er en ligene tråd fra tidligere.
Det er da også surt at der skal svares med negative toner, og en omgang irettesættelse fra admins hver eneste gang man opretter en tråd som skulle findes i forvejen. Kan det ikke være ligegyldigt, er det ikke bare rat at folk gider at bruge forumet.
Har man travlt en dag og ikke tid til at lede efter svar i forum, ja hvad gør man så, man laver et nyt indlæg - og det kan der vel ikke være noget galt i... Jo desværre, det må man jo ikke... så bliver man irettesat.... øv øv sig jeg da bare....
En anden side af sagen er at hvis jeg vil debattere de spilleregler der er, så har jeg vel ret til det, selv om "GO" mener at reglerne ikke skal laves om. Derfor kan de sagtens diskuteres alligevel....
Den sidste ting er at jeg syntes "GO" har en slem tendens til at svare negativt, og fører sig frem på sådan en måde i forumet, at han skulle virke bedrevidende end alle andre. Jeg er ved at været træt af den fastlåsthed der i både spillet og forum, få da nu løst op for det.
Denne tråd bliver jo nok heller ikke til debat, den skal sikkert også lukkes eller slettets for den sags skyld, men en "GO", må være voksen nok til at tage diskussioner der måtte komme... eller....
Skulle man ikke bare stoppe med at spille SI, så kunne "GO" sikkert også få lidt fred