Citat:
Citat fra RexFox
Men debatten er nu sat og åben... hvad mener i om dette?????
|
Debatten for dette er ikke åben og der findes et hav af gamle tråde om dette emne.
Det er uden problemer tilladt at spille flere fra samme IP adresse - hvis så fremt man har registreret dette fast i Indstillinger og herefter ikke længere hjælper hinanden med angreb, ressourcer osv.
At omgå reglerne ved "at sende en besked til GO" har jeg lige siden jeg trådte til forklaret er acceptabelt såfremt dette er et enkeltstående tilfælde - men når man begynder at være 3-4-5 spillere der i større stil forsøger at omgå reglen på denne måde - må jeg sige stop - og sige at reglerne skal følges.
De personer du hentyder det - var også gjort opmærksom på dette - endda af flere omgange - så det kan ikke komme som nogen overraskelse for nogen af dem/jer.
Så I er velkommen til at mødes hos hinanden og spille SI - hvis I følger reglerne - dvs. registrerer det fast i Indstillinger og alt samarbejde ophører.
I skal følge de samme regler som alle andre - og denne regel er ret universel for at spille SpaceInvasion - kan man ikke lide den - må man finde et andet spil at spille.
~Lukket~