Gammel 03.11.2009, 22:13   #1
RexFox
Junior Ekspert

Brugerbillede fraRexFox

Registreret siden: 04.01.2009
Send a message via MSN to RexFox
Standard Flere på en IP adresse !

Nu bliver jeg nød til at starte denne debat, for at hører om man ikke kunne få kigget lidt på regler for spillet igen, omkring at flere bruger logger på fra samme IP adresse.

Sagen er at vi er nogle stykker som kender hinanden privat, og derfor ses jævnligt. Det medfører jo at man tit ikke kan nå hjem til sin flåde, eller simpelthen bliver forhindret af en anden årsag.

Det problem har vi så normalt løst med at vi skriver en besked til "GO", at vi logger på fra samme IP adresse den pågældende dag, eller aften... Men jeg kan nu forstå på 2 af dem jeg er i alliance med er blevet oplyst om at dette må de ikke mere. De skal i stedet register sig som spiller fra samme IP adresse, under konto indstillinger.

Jeg kan godt se at der er nød til at være en form for regler, for at forhindre at folk snyder. Men men men, der er jo regler for at man ikke må sende ress, eller angribe samme spiller når man bruger funktionen "spiller fra samme IP adresse, under konto indstillinger".

Hvorfor fører man ikke de regler lidt mere ud i livet, og så respektere at folk sommetider logger på hjemme ved hinanden, uden problemer....????

Skulle der være mistanke om at folk ikke overholder disse regler, kan en "GO" vel se i log filer, og derfra tage sin konklusion af sagen. Dette burde vel være nok, eller er det..???

Min personlige mening er at disse regler skal til eftersyn på nærmeste værksted, for det er da et problem engang imellem. Og det vil da for mit vedkommende, betyde at jeg ude i fremtiden bliver nød til at benytte "Ferie Mode" meget mere, og det giver mindre spilletid.....

Jeg ved ikke med andre, men jeg har desværre ikke et liv der kun drejer sig om SI, og det er begrænset hvor meget tid der kan nåes til det. Så ville det være en stor hjælp med mulighed for at logge på hos bekendte og venner engang imellem.

Men debatten er nu sat og åben... hvad mener i om dette?????

Weeee, roger and out

- RexFox

Mail: rexfox (at) rexfox (dot) dk
Web: http://www.rexfox.dk
RexFox er offline  
Gammel 04.11.2009, 11:52   #2
glund
Board-Admin

Brugerbillede fraglund

Registreret siden: 27.02.2008
Standard

Citat:
Citat fra RexFox Se indlæg
Men debatten er nu sat og åben... hvad mener i om dette?????
Debatten for dette er ikke åben og der findes et hav af gamle tråde om dette emne.

Det er uden problemer tilladt at spille flere fra samme IP adresse - hvis så fremt man har registreret dette fast i Indstillinger og herefter ikke længere hjælper hinanden med angreb, ressourcer osv.

At omgå reglerne ved "at sende en besked til GO" har jeg lige siden jeg trådte til forklaret er acceptabelt såfremt dette er et enkeltstående tilfælde - men når man begynder at være 3-4-5 spillere der i større stil forsøger at omgå reglen på denne måde - må jeg sige stop - og sige at reglerne skal følges.

De personer du hentyder det - var også gjort opmærksom på dette - endda af flere omgange - så det kan ikke komme som nogen overraskelse for nogen af dem/jer.

Så I er velkommen til at mødes hos hinanden og spille SI - hvis I følger reglerne - dvs. registrerer det fast i Indstillinger og alt samarbejde ophører.

I skal følge de samme regler som alle andre - og denne regel er ret universel for at spille SpaceInvasion - kan man ikke lide den - må man finde et andet spil at spille.

~Lukket~

Emne værktøjer
Visningsmåde

Forumregler
Du kan ikke starte nye emner
Du kan ikke svare på indlæg
Det er ikke tilladt at benytte fedhæftede filer.
Det er ikke tilladt, at rette dine indlæg.

vB Code er aktiv.
Smileys er aktiv.
[IMG] koden er aktiv.
HTML koden er ikke aktiv
Gå til

Alle tidsangivelser i GMT +1. Klokken er nu 13:38.