Pirat test.. eller ?
Hej Alle
Jeg har jo været i den heldige situation at være startet op på en 16 test.. ligger og hygger mig med at skyde dyr og lidt skibe.. efter noget tid bliver man så kaldt på job.. hvor jeg er væk i mere end 10 dage..da jeg vil starte op på testen igen, mangler alle mine dyr?
synes jo dette er en ret underlig ting, så kontakter derfor support og spørger hvad der er blevet af mine nedskudte ting.-
Svaret forholder sig således:
jeg får at vide at man kun har 14 dage til at lave disse tests i, og at dyrene der efter forsvinder så man skal skyde dem igen? og hvorfor gør de så det? skibene forsvinder åbenbart ikke, så der må jo have sneget sig en lille fejl ind i spillet som BP ikke vil erkende!
og hvis man virkelig kun har 14 dage til en test, burde det vel stå i teksten når man acceptere en pirattest og dens indhold, men sådan forholder det sig ikke.
jeg har spurgt efter en kompensation for harpuner / kugler og svaret finder i her:
Hej ***********
> >
> > Det er givet videre til udviklerne, at de bør overveje, at integrere et
> > tekstafsnit, hvor brugerne bliver informeret om, at hvis de ikke indenfor 14
> > dage fuldfører testen bliver den nulstillet.
> >
> > En kompensation for de harpuner og kanoner du har brugt ydes ikke.
> >
> > Med Venlig Hilsen,
> >
> > ******* ( navne er slettet )
Hej *********
Testen er jo stadig meget godt igang og det er kun de monster som du har
skudt for 14 dage siden som forsvinder.
Jeg må dog beklage iog meddele dig at der ikke kan ydes kompensation i dette
tilfælde.
Med Venlig Hilsen,
jeg kan jo så se dette tilfælde som endnu et eksembel på BP's manglende fornemmelse
for spillet og dets fejl! eller i hvert fald deres evne til at indrømme fejlen ligger
på deres side.
New_Genesis