i dag har jeg haft flere problemer .. hver gang jeg har været i en arena er spillet pludselig frosset og alt er gået tabt..
har mistet ekstremt mange ildlegeringer og special evner i dag.. + sølv bonus..
alle mine sølvbonusser er gået tabt.. og det er ikke fedt hvis man har over 70 sp og måske har brugt 20-30 ildlegeringer hver gang, og den så går ud hele tiden.. se dog og få det fixet.. det er en masse ting jeg har mistet, og det gider jeg da ikke og bruge mine penge på.. så må i begynde og betale tilbage til folk, når jeres ydelser ikke virker som de skal..
i dag har jeg haft flere problemer .. hver gang jeg har været i en arena er spillet pludselig frosset og alt er gået tabt..
har mistet ekstremt mange ildlegeringer og special evner i dag.. + sølv bonus..
alle mine sølvbonusser er gået tabt.. og det er ikke fedt hvis man har over 70 sp og måske har brugt 20-30 ildlegeringer hver gang, og den så går ud hele tiden.. se dog og få det fixet.. det er en masse ting jeg har mistet, og det gider jeg da ikke og bruge mine penge på.. så må i begynde og betale tilbage til folk, når jeres ydelser ikke virker som de skal..
det er direkte bondefangeri....
hej Liindberg1, der er lidt problemer med serveren for tiden pga update/udvidelse af spillet, men BP bestræber sig på at have en oppe tid på 95%, og dette problem skulle gerne være løst meget snart.
hej Liindberg1, der er lidt problemer med serveren for tiden pga update/udvidelse af spillet, men BP bestræber sig på at have en oppe tid på 95%, og dette problem skulle gerne være løst meget snart.
jamen de må da stadig betale tilbage til folk..
jeg har jo mistet en hel del.. ! ! !!
helt ærligt..
sådan kan man ikke drive en side.. det svarer til jeg sælger dig en telefon eller et fjernsyn der ikke virker ! ! !
sådan kan man ikke drive en side.. det svarer til jeg sælger dig en telefon eller et fjernsyn der ikke virker ! ! !
kan godt forstå det er et problem, da jeg jo selv er spiller, men som sagt lover de kun en oppe tid på 95 %.
har du prøvet at slette browser data, eller evt, bruge firefox istedetfor explorer?
Kan godt være de lover en ''oppetid'' på 95%, men folk bruger penge på dette spil, og hvis det er et konstant problem, så må I jo betale folk tilbage. Du prøver lidt på at springe over hvor gæret er lavest - og svare kun på nogle punkter i det første indlæg. Tag højde for at folk bruger deres penge på dette spil. Det er jo en enorm indkomst for BigPoint at det lagger så voldsomt at folk mister guld, sølv mm.
Kan godt være de lover en ''oppetid'' på 95%, men folk bruger penge på dette spil, og hvis det er et konstant problem, så må I jo betale folk tilbage. Du prøver lidt på at springe over hvor gæret er lavest - og svare kun på nogle punkter i det første indlæg. Tag højde for at folk bruger deres penge på dette spil. Det er jo en enorm indkomst for BigPoint at det lagger så voldsomt at folk mister guld, sølv mm.
hej Mredin kan ikke helt følge dig i at jeg ikke har svaret på alle spørgsmål? så venligst fortæl hvilke du ikke mener jeg har svaret på.
men vil da gerne gå videre med det hvis det er den generelle holdning,
jeg bruger kun firefox... kører konstant med uniblue produkter...
speed up my pc
Registry Booster
...
derudover bliver min browser renset automatisk flere gange om dagen..
kører med en 50/50 mbit forbindelse..
pc kører bla med..
Intel Core i7-870 4x2,93GHz
8 gb ddr3 ram
Nvidia GTX285 1 gb grafikkort..
min pc er tiptop..
det er jeres server og intet andet der er problemet... igen i dag har jeg mistet jeg ved ikke hvor meget...
havde samlet over 60.000 sølv og havde over 40 sp
i går var det næsten det samme.. dog havde jeg over 70 sp.. og det skete 3-4 gange i går.. det er simpelthen ikke godt nok.. så skal siden bare holdes lukket indtil det hele kører ..
det andet er plattenslageri...
overvej hvis du gik ud for at købe en fladskærm, og den kun virkede 95% .. come on :S
hej Mredin kan ikke helt følge dig i at jeg ikke har svaret på alle spørgsmål? så venligst fortæl hvilke du ikke mener jeg har svaret på.
men vil da gerne gå videre med det hvis det er den generelle holdning,
det er ikke kun mig der siger det...
generelt alle på chatten oplever disse her problemer, hvor selve spillet går i stå.. men man stadig kan skrive på chatten..
snakkede med en i går der havde samlet 300.000 sølv og havde over 140 sp ...
generelt alle på chatten oplever disse her problemer, hvor selve spillet går i stå.. men man stadig kan skrive på chatten..
snakkede med en i går der havde samlet 300.000 sølv og havde over 140 sp ...
og så gik skidtet i stå...
det er godt nok trist...
ja selvfølgelig er det da det, men kan ikke gøre andet end at henvise til til de kun lover 95% oppe tid,,,men hav venligst tålmodighed for tiden, da et nyt spil er ved at blive kørt i gang, så der er jo extra pres på serveren lige nu, for det lag der har været den sidste uge er ikke sådan som det normalt er,
hvis du mener BP har snydt dig med sølv bonus/tab af guld til liv, syntes jeg du skulle skrive til support, da det er dem der tager stilling til den slags,
hvis mailen endelig bliver leveret via support mailen.. så går der stadig 4 uger før de svarer med et eller andet latterligt svar man ikke kan bruge til noget alligevel...
jamen så luk dog serveren helt ned mens i for styr på det hele. ..
man kan sku ikke sælge et halvfærdigt produkt for guds skyld...
det er bare snyd og bedrag fordi bp stadig gerne vil have alles penge..
hvis ikke det snart bliver fixet og folk kan få "erstatning" i form af guld og sølv osv. der er mistet.. så kontakter jeg ombudsmanden..